الموضوع فكاهى من الاول للاخر دا مبدايا
الغرض منة الضحك عشان رمضان كريم .....ههههههههههههههههههه
طبعا انا كان عندى فرح يوم 25/8 يعنى الاتنين اللى فات
كانت خطوبة ابن خالتى على بنت خالى
طبعا عقبالكم جميعا
ندخل فى الموضوع برغم انى حضرت افراح كتير الجمد لله الا ان الفرح دا لية شكل خاص او طعم تانى
يعنى اول مرة اتخيل بحاجات غريبة
طبعا لفينا اسكندرية كلها من الكوافير الى الاستوديو الى القاعة
تقريبا وصلنا القاعة الساعة 12 والزفة اللى برة اخدت ساعة دخلنا القاعة الساعة كام 1
طبعا كنت انا ادمرت اصلا من كترالوقفة
المهم دخلنا من اجمل لحظات الفرح والعروسة والعريس دخلين القاعة انا ايدى احمرت ووجعتنى جدااااا من كتر التثقيف
بس كلة يهون طبعا ههههههههههه
طبعا دخلوا رقصوا سلو
نبدأ الضحك
وهما بيرقصوا انا كنت ديما اسأل سؤال هما بيقولوا اية وهموت واعرف هما بيقولوا اية
ههههههههههههههههه فى الوقت دا كان جنبى مين؟؟؟؟؟؟؟؟ خطيب هبة اختى فتقريبا عارف انى عاوزة اعرف اجابة السؤال اللى مالهوش اجابة فلقيتوا بيقولى اسماء عاوزة تعرفى هما بيقولوا اية؟؟؟؟؟؟؟؟طبعا انا قولت مش معقولة هيقولى وبعدين هو مجرب هههههههههه
فقولتلوا اة انا عاوزة اعرف وبقول بثقة ههههههههههه
فقالى هما بيقولوا زمان الناس اللى قعدة دى بيسألوا احنا بنقول اية هههههههههههههههههههه
طبعا بعد كدة الهيصة واصحاب العريس واصحاب العروسة
طبعا فى الحالة دى انا ما بعرفش العروسة ولا العريس انا من ضمن المتفرجين ههههههههههههه
طبعا كل الناس بتتفرج ع العروسة والعريس هنا بقى الكرسة الكبرى ههههههههههه
لانى حطيت نفسى مكانها كل الناس هتفضل تتفرج عليا موضوع صعب بس فى لحظاتها ما بتبقاش فرقة اللى بيبقى فارق مع العروسة فرحتها سعدتها مع شريك حياتها
وبعد ذلك صور العريس والعروسة منذ الضغر
دى بقى صعبة اوى طبعا حطيت نفسى مكان العروسة لاقيت انى صورى وانا صغيرة ما ينفعش تتشاف ههههههههه وصورى وانا كبيرة مش عارفة اقول اية الاصل موضح كل حاجة ربنا يستر هههههههههههههههه
وبعد ذلك التورتة سبع تدوار المشكلة بقى مش فى السبع تدوار المشكلة فى السيف اللى بيبقوا مسكينوا هههههههههههه
والمشكلة الكبيرة جداااااااااااا انى ما بحبش الشربات وهما لازم يشربوا لو ممكن يجبولى عصير او اى حاجة ما عدا الشربات هههههههه
بعد ذلك استراحة ودى احلى حاجة
وبعد كدة عدنا مع نفس المشاهد بس باغانى جديدة وتكون العريس والعروسة اكلوا كمان هههههههههههه
تانى اجمل لحظة وهما خارجين من القاعة
بجد من اجمل لحظات الفرح طبعا كانت الساعة وصلت 4 يا دوبك 3 ساعات بس فى القاعة
بس كان يوم تحفة وجامد جداااااااااااااااا
وعقبالكم كلكم وافرح فيكم ههههههههههههههه
ما بعد الفرح طبعا انا واخواتى وبنات خالتى اللى هما اخوات العريس ما بطلناش ناميمة وطبعا فصصنا العروسة والعريس
وما بطلناش كلام عنهم كالعادة حطيت نفسى مكان العروسة لاقيت ان ما فيش حد مش هيالس مش هيتكلم تطبيقا لمقولة (كما تدين تدان)
وربنا يستر ههههههههههههههههههه
وطبعا اليوم خلص وانتهى ونمت الساعة 9 الصبح وصحيت الساعة 10 وسافرت ع المنصورة ورجعت من المنصورة ع الساعة 9 وكانى ميتة بالضبط ههههههههههههههههه
بس كنت عاوزة اسيب ذكرى افتكر بيها الفرح دى
فقولت اكتب فى البلوج عشان كل ما تعدى افتح البلوج واقرائها
عقبالك جميعا