سؤال مهم هو المفروض اكون ع طبيعتى ولا اكون مقيدة وانا بتعامل مع الناس(دبلوماسية)
سؤال لة اراء مختلفة
فى ناس تقول خليكى ع طبيعتك مع اى حد
وطبعا السؤال هنا..... يعنى اية ع طبيعتى
يعنى لو اتنرفزت اعمل زى ما بعمل فى البيت طبعا مش هقولكم انا بعمل اية هههههههههههه
وبكدا اكون ع طبيعتى وانا بتعامل مع الناس
غيركدا لو يحصل قدامى موقف يضحك وليكن واحد من ضمن الناس وقع وانا بتكلم معاة لو ع طبيعتى هعمل حاجة بردوا مش هقولكم عليها هههههههههه وبكدا اكون ع طبيعتى مع الناس
غير كدا فى موقف يحصل محتاج منى اكون انسانة دبلوماسية
الكلمة دى هى الغز ديما اسمعها خليكى دبلومسية وبعمل بالنصيحة الحقيقة وبتنفع كتير ههههههههه
هل الانسان يكون ع طبيعتة ولا لاء مع الناس مش مع اصدقائة واهلة
بالصدفة قبلت واحدة زملتى من ايام الاعدادى وايام الاعدادى حصل سوء تفاهم بينى وبنها قبل كدا
ومن يومها وانا وخدة موقف منها لحد ما قبلتها بالصدفة من المفروض انى اسلم عليها من باب الواجب ع الاقل
وطبعا عشان انا وخدة موقف من زماااااااااااااااااااان سلمت عليها برغم انى ما نسيتش بمعنى اصح ما كنتش ع طبيعتى
وطبعا من الواضح انى قلبى اسود وبيشيل وما بينساش للاسف اكتشفت كدا ههههههههههههه
بس اكتشفت متاخر بعد ما فات الاون ههههههههههه
نرجع تانى نسال سؤال انا كدا ع طبيعتى ولا لاء ؟ ولو لاء خطأ ولا صح انى سلمت عليها ؟
عاوزة اوصل لاجابة
رمضان كريم وشهر تسامح وغفران ويا رب تقبل منا اعملنا واهدنا الى صراط مستقيم
كل سنة وانتوا بخير والامة الاسلامية كلها بخير
سلام