السلام عليكم
نظرا لانى كالعادة بدبس وكالعادة زى ما بعمل فيهم ههههههه
بشمهندسة ميادة (انجل)دبستنى وانا مسامحها عشان احنا فى رمضان بس لكن لو مش فى رمضان كان الوضع اختلف ههههههه
س1 : أذكرى خمس أحلام على الاقل ..تخص مستقبلك؟
1-ان بابا وماما يكونوا راضين عليا ويدعولى علطول عشان انا محتاجة دعوتهم طول الوقت
2-نفسى اكون خالة اوى
3-نفسى ربنا يكرمنى فى حياتى بكل جوانبها ويدينى ع قد نيتى
4- انى اكون اقرب الى الله
5- خمس حلم زى اى بنت بحلم بشريك حياتى اللى انا اعتقد ان مامتة هتكون داعية علية هههههههههه
س2 :أذكر شخصين على الأقل غير متواجدين فى حياتك
حاليا كنت تود وجودهم الان او فى حياة اولادك مستقبلا؟
1-انا كان نفسى اشوف جدتى من ناحية بابا ومن ناحية ماما كمان للاسف ما شوفتهمش
2-زوج خالتى الراجل دا عظيم جدا كان نفسى يكون موجود الله يرحمة
س3: أعطيتك ثلاث وردات .. من هم الثلاث الأشخاص اللى هتهديهم الورد اللى معاك ؟؟
الاولى :لبابا وماما
التانية:لاخواتى
التالتة:لاخالتى
س4 : لو أعطيتك ورقة بيها 3 سطور فقط و قلت لك أكتب فيهم اللى أنت عيزه هتكتب إيه ؟
نفسى الدنيا تبقى بخير نفسى الناس تحب بعض وتحب الخير لبعض
نفسى اغمض عينى وافتحها الاقى المسلمين متجمعين
نفسى بابا يخلص شغلة فى الشركة و نستقر فى اسكندرية وسط قريبى
س5 : ما هو هدفك فى الحياة ؟
هدفى اكون زوجة ممتازة واكون ام فوق الممتازة واكون فرد متواصل مع عائلتى و اكون فى شغلى شاطرة
انا طماعة شوية معلش بس دا هدفى مع الحفاظ ع الترتيب
س 6:هل تصدق هذه المقوله:ان شاء الله بكره هايبقى احسن من انهارده؟
مصدقها جدا انا من النوع المتفائل الحمد لله بكرة احسن ان شاء الله
س7 : أجمل مقولة سمعتها فى حياتك ؟؟
ان غدا لنظيرية قريب الجملة دى عمرى ما هنساها وعلمتنى كتير وليا معاها ايام
فى جملة تانية
نحن نختلف عن الاخرين : الاخرين اللى هما نايميين اللى ما عندهمش طموح اللى بيتسالوا طول الوقت اللى حياتهم فضية
اللى قلبهم ميت اللى ما بيضحكوش خالص وشايفيين الدنيا سودة اللى ما بيسعوش اللى ما عندهمش احلام اصلا نحن نختلف عن دول كل الاختلاف
س8 : من المغنى اللى بتحبه أوى و إيه أحلى أغنية ليه بتحبها ؟
انا من عشاق انغام طبعا
بس اكتر اغنية بحبها خليها سكريت انا مش حبة اقول لو قولت هقول اى حاجة فبلاش
س9 : غزة" تمثل لك إيه فى حياتك ؟؟
غزة ربنا مع اهلها وربنا يعنهم ع اظلم
غزة بتمثلى حدث شوفت مذبحتة حدث بنتفرج علية وبنعنهم من بعيد لبعيد
ربنا معاهم ويقويهم وينصرهم
س10 : أعطى لإنتمائك لوطنك درجة من مائة ؟
100%
س11 : لو تزوجت و أنجبت بنتين و ولدين أى الأسماء تختار لهم ؟؟
الولد يوسف وعمر
والبنت منة وحنين
س 13 :لو أتعرض عليك رشوة كبيرة و انت فى زنقة ماليه هتعمل إيه ؟؟
اكيد هرفض ان شاء الله وربنا يقدرنى وثبتنى ع موقفى
س14 : قول 3 صفات ب 3 كلمات بس توصف بيهم شخصيتك؟
مش عارفة اوصف نفسى
انا حاولت بس فشلت مش عارفة اجاوب والله
س 15 : برضه بكلمة واحدة ايه اهم صفة عايزها في شريك حياتك؟
يكون متعاون ههههههه
س16 : ايه المجال اللى غير دراستك وشايف نفسك فيه قوي؟
الطيران
س17 : بتحب السفر؟
من عشاق السفر جدا لانى سفرت كتير وطول عمرى بسافر بحكم شغل بابا
س 18 : طب دلوقتى حالا ايه المكان اللى نفسك تكون فيه؟
نفسى اروح مكان فى خيالى انا بس هههههههه
بجد نفسى اروح ع البحر بس فى رمضان بيكون صعب انى اروح هناك
س19 : تمرر التاج ده لمين ؟؟
انا مش عارفة مين اللى ما لبس التاج بس هختار وخلاص
1- كات كات
2- هند
3-اسماء سمسمة (اخت كات كات)
كل سنة وانتوا طيبيين