طبعا بقالى كتير جدااااااا ماكتبتش ع البلوج بتاعى ووحشنى جدااااااااا ووحشنى اكتر تعليقتكم
شايفين الصورة الفوق دى لمين يا ترى ؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ليكم
१-كل سنة وانتوا طيبين بمناسبة انتهاء امتحانات الميدترم
२-كل سنة وانتوا بردوا طيبين بمناسبة العيد وكلوا لحمة كويس عشان امتحانات الترم
३-كل سنة وانتوا بتزكروا بمناسبة نزول جدول امتحانات الترم
انظن كدا انا متعتكم كفاية كليكم كدا اوى
الدور عليا انا بقى
بمناسبة انى عيد ميلادى قرب
بجد ؟؟؟؟؟
اة والله شوفتى ازاى
مفروض انى هنور الدنيا دى بعد ९ ايام تقريبا يعنى المفروض تعملوا اية
.........
ثانيا تحضروا هديا ليا وطبعا مش اى هديا
ثالثا تفرجونى ع الدنيا يعنى تفسحونى بس مش الفسحة بتاعت هاجر ههههههه
رابعا تدونى انطباع حلو عن الناس وتعلمونى الصفات الحلوة وتكرهونى فى كل ما هو سى
خامسا تذكروا دائما هذة المقولة (اكبر منك بيوم يعرف عنك بسنة) ومن غير لية تذكروها وخلاص
استنى استنى انتى مالك ماشية سريع كدا لية
فى اية يا هانم ؟؟؟؟؟؟
انتى نسيتى اولا
انا ما نسيتش اولا ولا حاجة اصبرى شوية علطول مستعجلة ومتسرعة هههههههههه
اولا
فى الاول
:
:
:
لازم تخترولى اسم يعنى هاجى الدنيا من غير اسم
بصراحة انا كنت عاوزة اسمى نفسى
بس قولت مش معقولة افوت الفرصة دى من غير ما اترك هذا الاسم لختيار اصحابى ليا
بجد هكون فرحانة جدااااااااااااااا
انا عاوزة من كل واحدة فيكم تسمينى (بنيك نام جديد)
وانا طبعا هختار اسمى يكون اية
وانتوا هتعرفوا ازاى الاسم اللى انا اختارتة
ان شاء الله هتعرفوا ع منتدانا الموقر (منتدى نور الهدى ) الساعة الثانية عاشرة فى يوم العاشر من ديسمبر २००८
(الرد متروك للبنات فقط)
سلام مؤقت